Saturday, July 24, 2010

Luahan hati selama sebulan di segamat

Bermiggu lamanya baru ada masa nak buat entri baru. ni semua salah uitm ! takde satu hari pun yang dorang nak bagi budak part 1 macam aku ni rest. ingatkan lepas minggu destini siswa or nama manja MDS. sekarang mana pakai minggu mesra siswa dah nama kampung je tu. haha ! okay balik topik utama. ingat lepas MDS boleh lah berehat sakan ngupe2 nye hampeh ! perjumpaan ini lah itu lah. 'Standard ah budak part 1 ' haaa ayat ni dah lali. dah jadi alah bisa tegal biasa. ahhh lantak ah peribahasa ni betul ke tak. LANTAK !



lepastu course aku kena pecah 9 kelas. bapak ahhh banyak gila. untuk maklumat anda, course aku merupakan paling ramai student kalau nak dibandngkan dgn course lain. haaa kau pun kesah lagi en pasal course aku. okay pasal lain pulak, the first three weeks was the hardest time you know. nak2 masa MDS dah lah takde kawan, ada kawan pun macam eee tak sekepala ah. i admit that i've cried many times because of that. nak balik ! nak balik ! nak stay dengan rawksta buddies ! ayat ni dah sebati dalam diri sepanjang minggu MDS. Sekarang ? err.. so far so good. thats only what can i say for now.



NO MCDONALDS around ?! wtf ! wehh sumpah doh nak kena pegi bandar baru dapat benda ni. Bukan nak kutuk la kan, tapi mengikut pemerhatian kedai makan dekat uitm semuanya dipenuhi lalat. Sumpah weh banyak gilaaaaa ! macam lalat mengelilingi taik. haha.

Kawan yang aku sangat sangat berpuas hati buat masa ni ialah anis dengan mardiana. Dorang sumpah superb gila. oh and senior senior dekat blog mutiara. tapi malangnya classmates aku tak menepati cita rasa. bukan tak best but they're not like my rawksta buddies. yang selalu ketawa kuat gila babi tak mengira masa. Sorry classmates, its not that i hate all of you. i just dont feel confortable yet.

Ha this is my favourite part. undang undang baru : PELAJAR PEREMPUAN TIDAK DIBENARKAN MEMAKAI CARDIGAN. macam bangang kan? aku dah lah ada satu je long sleeves. so sekarang hari hari aku pakai baju kurung yang sama setiap minggu ke kelas. uitm lain boleh je pakai cardigan, even dekat KELANTAN pon boleh. dah lah aku bawak baju kurung 6 helai je. cuba kau bayangkan setiap minggu aku pakai baju kurung yang sama. eee sumpah tekanan ! sahsiah rupa diri kau tak payah cakap ah. nak turun bawah kolej pon kene pakai longsleeves. astaghfirulahalazimm sabaaaar je lah.. haihh

Sebenarnya banyak lagi aku nak cerita ni ha tapi masa tak mengizinkan lah.
ececehh.. HAHA. bai :)

1 comment:

  1. org suruh ttp aurat pon kaw bsing? apa kes.kaw islam kan.?,nk kutuk2 syariah islam pehhal??

    ReplyDelete